profile
Hold On Tight.


Maryam :D


try to make me frown,baby, because you actually can't. half past 18. do i really have a clear view on my future?
tagboard
scream out loud


archives
gone with the wind

December 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011
May 2011
June 2011
January 2012
August 2013
you're on your way

http://mycinderellastoryscene-hairbrush.blogspot.com/

Tuesday, December 30, 2008 8:24 PM
+ (0 comments) / top
Shopping!
Its the end of the year,guess what I need?
everything new from top to toe!
uwaaa :((
desperately need to shop!!!
mak bile nak pegi shopping lagi :(
dah lama xshopping nie!!
sobs2!
(back to the top.)


Monday, December 29, 2008 7:55 PM
+ (0 comments) / top
Just so you know
haih.
i just read other ppl blogs :P
i don't write too much.
i know u won't expect me to update.
but hey,i will soon :D
for my own satisfaction.
(back to the top.)


Sunday, December 28, 2008 12:25 AM
+ (0 comments) / top
motorcycle?nehh
HAISH! penat today.bwk moto tunggang langgang :P haha duduk kawasan amateur. :P
x reti bwk.langgaq sana sini!org yg join kwsn amateur tu pun dah mcm reti je.
ahhh xreti!!x confident!!practice lg ah! tp seram seriau! :(
(back to the top.)


Friday, December 26, 2008 11:10 PM
+ (0 comments) / top
tagged by putri ;)



1. ur hp model

Nokia 6280

2. a picture of it ;



3. how many times did ur hp get totured by u

haha plenty of times.

4.which part of ur hp u hate the most n why

the memory,bile byk file jd slow.x blh expand pun speed even guna memory card yg besar size.

5.which part of you hp u like most n why

blh buat lockcode.lagi satu speaker best gak :P

6.what icon do u like the most

msg la ;)

8.you need a handphone bcause

nak contact ramai org bile ade kat mane2 pun :P (mane2 public phone ade,alasan! :P)

9.who bougth this fone for you

ayah punye fon dulu.

10.with the total ammount of ur hp price,what could u buy others than hp

harga fon nie brp eh skrg? haha new jeans i guess ;)

11.is ur hp model ppular in the market

nop. tp i tgk ramai je yg pakai.


12.describe ur self as a smart hp user

i did not keep my phone merata2,i dont use my hp as a weapon :D i dun usually curse at my my hp :D haha

13.how often do u charge ur hp

xselalu,unless die betul2 dah low :D

14.estimate ,how long could ur hp survive

2 days without msging and calls

15.actually r u interested in hp

yeah ;)

16.are u happy with ur hp condition now

no no no.

17.every morning ,wht is the first thing u do with ur hp

click skit dkt button2 yg ade dkt fon tu tgk kalau ade msg,kdg2 off the alarm :D


18.imagine someone takes ur hp away for 1 day..what would happen

my images will be spread all over :P and i would curse them in every seconds in my life.ha ha ha

19.no hp no life.agree or bullshit

agree :P


20.tag 6 sexy phone users

1.

nabilala

2.

ikyn adzmi

3.4.5.6.sape2 je.

p/s: fon i rosak byk mende esp. camera. i mmg hidup tnpa camera di tangan :( tp xboleh! uwaaaa


(back to the top.)


10:52 PM
+ (0 comments) / top
dooopiduu

em guess what,

I'm sick of love!

tah la nape. but. rase cm why not sume owg jd friends je.
haha
its kinda shocking but whatever it is,i'm still in love with him
we're still together ;)
i love u.
so esok bersamaan dgn 27 disember 2008,i'm going to attend a 6hour workshop of "how to ride a motorcycle"
lusa pulak CAR!
yes2 car.
haha lepastu L
i still gemuruh bile bwk motor.

even my younger sis pun dah reti bwk moto.
hee :)

(back to the top.)


4:14 PM
+ (0 comments) / top
Girls,make-up, and me
today,aisyah,huda n me main make up make up
but guna make up betul la :P
haha bkn mcm main masak2 la.
:PAey besh! but aisyah only 8 years old,is very demanding.
haha.biasela budak2 la katekan.
emm,kiteorg make up ikut mcm dlm video kat youtube.
hey based on what i saw on Azie's eyes,bile tah bumped her kat mcD with her sis n friend.
her smokey eyes mmg cntik,lol
so,i pn nak try lah.thnks azie bg inspiration :D
besh buat smokey eyes,tp my mata sepet sikit,so the make up is more heavy on the upper eye.
i'm gonna work on that later ;)
i love "playing" with makeups!haha



(back to the top.)


3:20 PM
+ (0 comments) / top
hit the jackpot!
duh.semalam still berwebcam dgn luqman.
best yeah best.
tp..one thing,he looks very handsome with his newly bought shirt,and...
hmmph. ;)
he looks stunning.
he does,he always as usual.
:D
that,i say makes me feel small,very.
emm,i'm thinking of...i'm just not so pretty.
just not really a nice looking girl,dressing sakai2 je.
gah. this thing makes me sad.
honey if u're reading this kan..
i just want u to know,
bende ni sat je.nanti i ok la.
:P
hehe i love u.

(back to the top.)


Thursday, December 25, 2008 11:27 AM
+ (1 comments) / top
gag.
x-mas is here! spot the snow! :P
hehe.
btw the last two days been ber-webcam-ing dgn luqman.
haha it was fun!
tp kesian dia..baru smpai hat yai je last nite. :)
here's some of our gedikness :

ahh...its rainning here in kedah...very chilly.
hehe td baru test drive kereta kancil manual mak long sah.
aaahh boleh la jugak bwk.
best! xsbr nak bwk lagi petang nie :))
okay! till then,nak lipat kain nih..
love you guys :)
(back to the top.)


Wednesday, December 24, 2008 6:28 PM
+ (0 comments) / top
BORING!
hahah.its boring isnt it? i mean my blog.
i have ideas to write,to express,but its all in my head.
chasing around,running here and there.
ahh every time i think about the something for 2-3 days.it stays,
but suddenly bile nak tulis..ahhhhhhhhhhhhh
:( disappointing betul.
eh but anyway,lately asyik tdo lewat je..sibuk ym dgn muhd luqman abdulrasyid yg tercinta :P
haha...last nite kiteorg webcaming sesame :) first time seriously since 1year 7months and a week :D
ahhaah best!
urm but harini he's off to Hat Yai : ((
(back to the top.)


Wednesday, December 10, 2008 11:08 AM
+ (2 comments) / top
i'm new

lol it's been 3posts and baru nak announced i'm new ;)
emm its been boring since i left school.
;( nothing to do at home eventhough i'm employed as mum's clerk. haha
that means have to type soalan for her..
arghhh didn't study yet fr kpp test!!!tidakkkk nanti dah kena pg kelantan.
hee :P emm. where r u baby? ;)
(back to the top.)


Thursday, December 4, 2008 11:12 PM
+ (0 comments) / top
music in me
well.................i hate screamos.
not likely my type.
;) i like chillin with some pops,light rocks,maybe sum RnBs...
i want to learn to play music instruments badly but :(
i'm afraid mom won't let me to do so.
hehe lgpun in Islam kan xbg main instrument bertali n melalaikan...
but i prefer guitars,pianos, :)
thats what i thought of.
well as today I learned that everything happens or in whatevr u are doing,there must be a reason to hold the bond tight.
hmm.therefore if let say lah I join the music class,there's no use la..mcm sia2 bcs it's something that is totally HARAM,the reasons must be
  • best la blaja music
  • nampak cool pe
  • teringin sgt!
  • music best la!

hmm,then we're not at the right track.aaaaaaaaaaah and the day it was damn tired. again? :)
after ceramah KPP went to Star City Hotel fer Public Mutual programme.
huh ceramah 5jam ++ jalan2 here n there,but i was relieved after the PM prog. bcs inspiring stories by En Azmi was an eye opening for me towards enjoying PM next year.
hahaha.lgpun his english is WHOA! :) sdp suara mcm mahadzir lokman. (i like it when he said the word reason as REEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAASSSSON) but en azmi's is better ;)
giggles n giggles.
maryam harun is signin off ;)
(back to the top.)


Wednesday, December 3, 2008 11:19 PM
+ (0 comments) / top
nostalgic
hearing Graduation by Vitamin C makes me feel like "tearing" sobs2
hee.






Song: Graduation Artist:Vitamin C And so we talked all night about the rest of our lives
Where we're gonna be when we turn 25
I keep thinking times will never change
Keep on thinking things will always be the same
But when we leave this year we won't be coming back
No more hanging out cause we're on a different track
And if you got something that you need to say
You better say it right now cause you don't have another day
Cause we're moving on and we can't slow down
These memories are playing like a film without sound
And I keep thinking of the night in June
I Didn't know much of love, but it came too soon
And There was me and you, and then it got real blue
Stay at home talkin' on the telephone and
We would get so excited, we'd get so scared
Laughing at our selves thinking life's not fair
And this is how it feels

Chorus:
As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever

So if we get the big jobs and we make the big money
When we look back now, will that joke still be funny?
Will we still remember everything we learned in school?
Still be trying to break every single rule
Will little brainy Bobby be the stockbroker man?
Can Heather find a job that won't interfere with her tan?
I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly
And this is how it feels

*Repeat chorus*

La, la, la, la; yeah, yeah, yeah
La, la, la, la, we will still be friends forever

Will we think about tomorrow like we think about now?
Can we survive it out there? Can we make it somehow?
I guess I thought that this would never end
And suddenly it's like we're women and men
Will the past be a shadow that will follow us round?
Will these memories fade when I leave this town
I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly

*Repeat chorus 3x*

miss school lah! ;(
(back to the top.)


8:44 PM
+ (0 comments) / top
cucur udang
haaa bored to death.
firstly,it was my mum's idea.she told me that i should create a blog.
start WRITING. and craPPing
huuh.
secondly,i'm really tired.but wait.
i wonder why i put this post on sequence hah? its not a recipe anyway.
emmm...been to sooo many places today.
first to school,spotted sum kelas2 blakang students still in their uniform.chinese students,like usual bising here n there.then to CIMB trying to make ATM card.haihh but the procedure was so long bcs i was blamed for losing my pin yg diposkan 2-3 years ago.haha :p then went to driving school.cr agent.but kat sana xde agent sbb tah :P then 4.45p.m i finally registered to the driving school.haih. i know it wasn't fun.
but missing him is the only reason why i'm not happy.
am i?pffh.taa
(back to the top.)


12:29 AM
+ (0 comments) / top
First love,first touch,first kiss
It started with a kiss.
haha funny i found myself blogging after 12.36 a.m.
no it's not.
but i have to start using it before i lost my "philosophy" way of thinking.
nahh.
nuff said.
i just love u.
snffffffffffff.
(back to the top.)